دانلود 285 نمونه سوال کارمند پذیرش هتل فنی حرفه ای (فرانت آفیس)

دانلود 285 نمونه سوال کارمند پذیرش هتل فنی حرفه ای (فرانت آفیس)

امتیاز 4.7 / 5 (بر اساس امتیاز 17 کاربر)

برای قبولی در آزمون پذیرش هتل فنی حرفه ای، مجموعه نمونه سوالات کارمند پذیرش هتل شامل 285 نمونه سوال پرتکرار و مهم با جواب آماده شده که با مطالعه آن‌ها می‌توانید قبولی خود را در آزمون تضمین کنید.

با دانلود این نمونه سوالات می‌توانید به مجموعه کاملی از نمونه سوالات کارمند پذیرش هتل (فرانت آفیس) با جواب دسترسی پیدا کنید. با مطالعه این سوالات، شانس موفقیت خود را در آزمون های فنی حرفه ای کارمند پذیرش هتل (فرانت آفیس) به‌طور چشمگیری افزایش دهید.

مشخصات و ویژگی های نمونه سوالات کارمند پذیرش هتل
تعداد سوالات 285 سوال
نوع سوالات تستی - چهار گزینه ای
پاسخنامه ✅ دارد - با جواب
سال تهیه 1404
کد استاندارد 3-94/27/1/3 & 3-94/27/1/2
منبع سوالات مهمترین و پرتکرارترین سوالات آزمون های کارمند پذیرش هتل
فرمت سوالات PDF - پی دی اف
قابلیت اجرا به صورت دانلودی و قابل اجرا روی موبایل، تبلت، لپ تاپ و کامپیوتر
قابلیت پرینت ✅ دارد
نحوه دریافت دانلود آنی بلافاصله بعد از پرداخت

تصاویر قسمتی از نمونه سوالات

برای مشاهده تصاویر در سایز اصلی روی آن کلیک کنید.

دانلود 285 نمونه سوال کارمند پذیرش هتل فنی حرفه ای (فرانت آفیس)
دانلود 285 نمونه سوال کارمند پذیرش هتل فنی حرفه ای (فرانت آفیس)
نمونه سوالات کارمند پذیرش هتل فنی حرفه ای (فرانت آفیس) با جواب

نمونه سوالات پذيرش هتل (فرانت آفیس)

سوال 1: وظیفه اصلی کانسیرج در فرانت آفیس چیست؟
الف) مدیریت حساب‌های مالی میهمانان
ب) رسیدگی به شکایات پرسنل داخلی
ج) ارائه اطلاعات گردشگری، رزرو بلیط و خدمات حمل‌ونقل به میهمانان
د) نظارت بر خانه‌داری و نظافت اتاق‌ها
جواب: ج

سوال 2: در هتل معمولا برای یک نوع اتاق چند نوع نرخ متفاوت وجود دارد؟
الف) یک نوع: حداکثر قیمت
ب) سه نوع: حداقل، متوسط، حداکثر
ج) دونوع: حداقل و حداکثر
د) چهارنوع: رایگان، حداقل، متوسط، حداکثر
جواب: ج

سوال 3: در صورتی که کسی برای رزرو اتاق به هتل مراجعه کند کدام قسمت تقاضای او را انجام میدهد؟
الف) پذیرش
ب) اطلاعات
ج) صندوق
د) کانسیرج
جواب: الف

سوال 4: در هنگام پذیرش گروهی میهمانان، اولویت فرانت آفیس چیست؟
الف) بررسی دقیق مدارک شناسایی همه افراد.
ب) سرعت در تخصیص اتاق‌ها برای جلوگیری از ازدحام.
ج) فروش خدمات اضافی مانند تورها.
د) چک کردن وضعیت مالی آژانس مربوطه.
جواب: ب

سوال 5: رعایت اصول و قواعد ارائه خدمات به میهمانان توام با نظم-ادب-دقت و سرعت عمل را چه می‌گویند؟
الف) مهارت های ارتباطی
ب) برقراری ارتباط موثر
ج) ارائه حرفه ای خدمت
د) هیچکدام
جواب: ج

سوال 6: در سیستم رزرواسیون هتل، اصطلاح "Walk-in" به چه معناست؟
الف) میهمانی که بدون رزرو قبلی به هتل مراجعه می‌کند.
ب) میهمانی که از قبل رزرو کرده و وارد می‌شود.
ج) میهمانی که اتاق را برای بیش از یک هفته رزرو می‌کند.
د) میهمانی که از خدمات اضافی مانند spa استفاده می‌کند.
جواب: الف

سوال 7: اصطلاح "No-Show" در فرانت آفیس به چه اشاره دارد؟
الف) میهمانی که اتاق را زودتر ترک می‌کند.
ب) میهمانی که رزرو کرده اما بدون اطلاع ظاهر نمی‌شود.
ج) میهمانی که خدمات اضافی درخواست می‌کند.
د) میهمانی که اتاق را تمدید می‌کند.
جواب: ب

سوال 8: مسئولیت صدور فاکتور نهایی برای میهمان بر عهده کدام بخش است؟
الف) خانه‌داری
ب) روابط عمومی
ج) صندوق فرانت آفیس
د) امور اداری
جواب: ج

سوال 9: کدام یک از مهارت‌های کلیدی برای پرسنل فرانت آفیس محسوب نمی‌شود؟
الف) مهارت‌های ارتباطی و زبان خارجی
ب) دانش فنی در مورد تجهیزات اتاق‌ها
ج) سرعت عمل در پذیرش و خروج میهمانان
د) آشنایی با سیستم‌های کامپیوتری رزرواسیون
جواب: ب

سوال 10: پرسنل F.O درکدام مورد میتوانند شکایت و بحث نمایند؟
الف) هنگام انجام وظیفه
ب) در مورد کار
ج) کارکنان و سیاست کاری هتل
د) هیچکدام
جواب: د

سوال 11: کدام صحیح نیست؟
الف) کارکنان F.O ملزم به استفاده از لباس فرم نیستند
ب) پرسنل F.O نباید به میز پذیرش تکیه دهند
ج) هرگز در مقابل میهمان ننشینند
د) در هنگام انجام وظیفه شکایت بحث و جدل نکنند
جواب: الف

سوال 12: تعریف فرانت آفیس در هتل کدام است؟
الف) بخشی که مستقیماً با امور مالی و حسابداری سروکار دارد
ب) بخشی که ارتباط مستقیم با میهمانان برای پذیرش، رزرو و خدمات اولیه برقرار می‌کند
ج) بخشی که مسئولیت نگهداری اتاق‌ها و نظافت را بر عهده دارد
د) بخشی که تنها به امور اداری و پرسنلی می‌پردازد
جواب: ب

سوال 13: در سیستم گزارش‌دهی فرانت آفیس، گزارش "Occupancy Rate" به چه معناست؟
الف) درصد اتاق‌های اشغال‌شده در هتل
ب) تعداد میهمانان ورودی در روز
ج) هزینه‌های روزانه هتل
د) تعداد شکایات دریافتی
جواب: الف

سوال 14: تعریف صحیح و جامع از بک آفیس کدام است؟
الف) تغییر فروش اتاق و چگونگی ارتباط با خانه داری است.
ب) بخشی که با میهمان سر و کار ندارد ولی متصل کننده خواسته های میهمان است.
ج) تسهیلات جانبی به میهمان و سیستم گزارش دهی
د) چگونگی ارتباط میهمان و اطلاعات ورود و خروج او است.
جواب: ب

سوال 15: وظیفه عمده بخش روابط عمومی چیست؟
الف) تشریفات ورود و خروج مهمان
ب) ارتباط با مهمان و کسب نظرات و پیشنهادات ایشان
ج) ذخیره رزرو و خروج مهمان
د) رسیدگی به حضور و غیاب پرسنل هتل
جواب: ب

سوال 16: کدامیک از های زیر تعریف صحیحی از توریست می باشد؟
الف) به شخصی گویند که سفر او از ۲۴ ساعت کمتر از ۳ ماه بیشتر نشود.
ب) به شخصی گویند که سفر او از ۲۴ ساعت کمتر و از یک سال بیشتر نشود.
ج) به شخصی گویند که به قصد کسب درآمد و نه هزینه کردن سفر کند.
د) به شخصی گویند که به قصد هزینه کردن ونه کسب درآمد سفر کند و سفر او از ۴۸ ساعت کمتر و از یک سال بیشتر نشود.
جواب: ب

سوال 17: پشتیبانی کننده فرانت آفیس در هتل کدام بخش است؟
الف) خانه داری
ب) لاندری
ج) بک آفیس
د) روی سرویس
جواب: ج

سوال 18: صندوقدار پذیرش از نظر سازمانی زیر نظر چه واحدی فعالیت می کند؟
الف) امور مالی
ب) امور اداری
ج) امور حسابداری
د) کاست کنترل
جواب: الف

سوال 19: در ایران نرخ اتاق در هتل توسط چه محلی تعیین می گردد؟
الف) اصناف و اماکن
ب) اتحادیه هتلداران و یا سازمان ایرانگردی و جهانگردی
ج) نیروی انتظامی
د) اتحادیه میهمانپذیران و اصناف
جواب: ب

سوال 20: اگر هتل با یک شرکت یا آژانس قرارداد داشته باشد بدهی او به چه حسابی منظور می شود؟
الف) حساب بستانکار
ب) حساب debitors
ج) به حساب آژانس
د) به حساب هتل
جواب: ب

سوال 21: اگر آژانس مسافر را به صورت alacart پذیرش کند هتل موظف به ارائه چه خدماتی به سفر می باشد؟
الف) اتاق + صبحانه + ناهار + شام
ب) میهمان محدودیتی در استفاده از امکانات هتل ندارد
ج) اتاق + صبحانه
د) اتاق + صبحانه + ناهار یا شام
جواب: ب

سوال 22: در جریان مفقود شدن کلید اتاق میهمان چه کسانی باید در جریان موضوع قرار بگیرند؟
الف) مامور حفاظت
ب) سرپرست خانه داری
ج) تمام افراد باید در جریان قرار بگیرند
د) رسپشن و اتاقدار مسئول
جواب: ج

سوال 23: حداکثر رضایت مشتری چه زمانی تامین می شود؟
الف) تمام نیازهای او برطرف شود
ب) بین عرضه کننده کالا یا خدمات و دریافت کننده این کالا یا خدمات یک توازن وجود داشته باشد
ج) زمانی که کارکنان کلیه مهارت های فنی لازم را دارا باشند
د) زمانی که کارکنان کلیه مهارت های اجتماعی را دارا باشند
جواب: ب

سوال 24: توجه مخصوص به دیگران شامل کدام میشود؟
الف) شخصیت دادن
ب) اهمیت دادن به دیگران
ج) احترام گذاشتن به نظریات دیگران
د) همه موارد
جواب: د

تخفیف ویژه به مدت محدود فقط تا فردا چهارشنبه 23 مهر


40 هزار تومان 29 هزار تومان





پس از پرداخت موفق، فایل 285 نمونه سوال کارمند پذیرش هتل فنی حرفه ای (فرانت آفیس) بلافاصله و به صورت خودکار در اختیار شما قرار خواهد گرفت.


پشتیبانی آنلاین رویال سِوِن بصورت 24 ساعته آماده راهنمایی و کمک به شماست. برای ارتباط با پشتیبانی میتوانید با شماره 09018816095 (واتس‌آپ) در تماس باشید.

اینماد

پرداخت امن با تمامی کارت های عضو شبکه شتاب

نظرات

تا کنون نظری ثبت نشده است.

ارسال نظر جدید

امتیاز: